Όταν άκουσα για πρώτη φορά για τα PTC (Paid To Click) και επισκέφτηκα το πιο δημοφιλές από αυτά (Neobux), τότε φώναξα:
Πώ, πω τι μαλακία είναι αυτή. Μα είναι δυνατόν να υπάρχουν περισσότεροι από 3.000.000 βλαμμένοι (σημ. τόσα περίπου ήταν τα μέλη του Neobux ), που να κάθονται να βλέπουν διαφημίσεις από το internet για $0,001, δηλαδή ένα δέκατο του cent του δολαρίου. Μα είναι τόσο ηλίθιοι;
Πέρασε ο καιρός και αφού το έψαξα λίγο καλύτερα κατάντησα και εγώ ένας από τους βλαμμένους (συγγνώμη ήθελα να πω μέλος) αυτών των ιστοσελίδων. Γιατί όμως έγινα μέλος;
Πριν σας δώσω την απάντηση, νομίζω, ότι σας οφείλω μια ξενάγηση για τον τρόπο λειτουργίας αυτών των προγραμμάτων.
Πριν σας δώσω την απάντηση, νομίζω, ότι σας οφείλω μια ξενάγηση για τον τρόπο λειτουργίας αυτών των προγραμμάτων.

